Produktų filtravimo ir rūšiavimo principai

Produkto filtravimas

Filtravimas leidžia naudotojui sumažinti sąraše esančių elementų skaičių, pašalinant produktus, kurie neatitinka tam tikrų kriterijų. Ši funkcija savo ruožtu naudinga klientams, kurie jau žino, ko ieško. Nors rūšiavimo parinktys gali būti vienodos visoms parduotuvės kategorijoms, su filtravimu viskas kitaip. Filtravimo kriterijai turi būti būdingi kiekvienai kategorijai. Internetinėje parduotuvėje verta įdiegti filtravimą, nes per didelis pasirinkimas gali priblokšti klientus. Sunkiau palyginti ir išsirinkti vieną iš 100 produktų nei vieną iš 10. Be to, naudojant filtrus rodomi labiausiai klientų pageidavimus atitinkantys produktai. Sumažinus produktų pasirinkimo galimybes, padidėja konversijos rodiklis. Be to, sutrumpinus laiką, reikalingą tinkamam produktui rasti, pagreitėja sandorio užbaigimas.

Produktų rūšiavimas

Produktų rūšiavimas pagal tam tikrus kriterijus gali būti ypač naudingas naudotojams, kurie dar nežino, ko ieško. Skirtingai nei filtravimas, šiuo atveju iš sąrašo ne pašalinami produktai, o nustatoma tam tikra jų rodymo tvarka. Kam interneto pirkėjams apskritai reikalinga rūšiavimo funkcija? Visų pirma, pradiniame apsipirkimo proceso etape jie nebūtinai turi aiškius pageidavimus dėl to, kuo produktas turėtų išsiskirti, ir savo apribojimus, įskaitant biudžetą. Peržiūrėję surūšiuotą sąrašą ir pamatę, ką galima įsigyti parduotuvėje, jie dažnai būna pasirengę pakoreguoti savo pirmines prielaidas. Kartais jie nenori naudoti filtrų, kurie pašalina apibrėžtų savybių neatitinkančius produktus, kad nepraleistų jokių pasiūlymų. Filtrų naudojimas gali nepavykti ir tada, kai naudotojas nėra tikras, kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti ieškomas produktas. Trumpai tariant, rūšiavimas leidžia matyti visus kategorijos gaminius, bet pagal tam tikrą raktą.

Rūšiavimo parinkčių pavyzdžiai: dažniausiai perkamas, gaminio prieinamumas, pavadinimas ir kaina.

Pakraunama...